Cannabis is The Cure, z.s., ID: 266 70
232, CZ 779 00 Olomouc, Czech Republic
European Court of Human Rights
Council of Europe
F-67075 Strasbourg Cedex
France
Subject: Announcement of a legal
representative of harmed research and church members to the European Court of
Human Rights (hereinafter the Court) regarding the complaint filed
Since 10th of
October 2012 to this day it is the eight
complaint about the Czech Republic regarding committed crimes against
humanity on citizens who did not harm anybody, quite the reverse. As it is proved
in the complaint, all the penal impulses since 2009 are repetitively forbidden by the Czech Republic to be investigated and the culprit to
be punished.
The complaint is filed
according to article 39 in regulations of the Court to be treated as urgent due to long-term and repetitive
violations of the articles 2 and 3 (i.e.
the right to life and the prohibition of torture) of the European
Convention on Human Rights, documented to the Court already in the previous
season also by medics and expert witnesses: see the filed complaints in English
and French at http://echr-coe-int.blogspot.com/ as well as evidence of crimes
against humanity listed in scanned documents written in Czech language at http://octr-prostejov.blogspot.com/, http://vlada-cr.blogspot.com/, http://soudniznalec.blogspot.com/, http://konopijelek.blogspot.com/ with excellent expert
witnesses at http://univerzita-palackeho.blogspot.com/)
The eight complaint to the
Court, documenting the repetitive aimlessness of enforcing of a guaranteed
right to cannabis treatment and research for citizens and non-governmental
organisations and no investigation of
the culprits on the side of judges and state’s attorneys. In the Czech
Republic, as documented, monthly
cannabis treatment costs as much as two ordinary salaries of a healthy person
or five times an average disability pension.
The complainers represent the
harmed research members of Cannabis is the Cure and the complaint is filed by
members of European Cannabis Church.
For the sake of easier work of
the Court, the eighth complaint to the Court and supporting evidence is
published in Czech language on the nascent Cannabis Church’s blog http://konopna-cirkev.blogspot.com/. The date of its publication
matches the anniversary of fighting for freedom on 17th of November
2015. This announcement will be cited as the eight complaint to the Court on
the main page at http://echr-coe-int.blogspot.com/.
The eight complaint to the Court is complemented by attached fifth
constitutional complaint ref. II. ÚS
3196/15 from 28th of October, 2015 concerning denied right to
cannabis treatment and research and proving the non-criminality of the act according to European (Czech) and union
rights, which is also published at http://constitutional-court.blogspot.com/. The Court is also referenced
about another constitutional complaint from 7th of August, 2015 ref I.
ÚS 2431/15, which is published also in
English http://svobodu.blogspot.com/.
Dušan Dvořák, initiator and chairman of the executive council of Cannabis
is The Cure, z.s.
Cannabis is The Cure, z.s., ID: 266 70 232, CZ 779 00 Olomouc, Czech Republic
Dušan Dvořák, initiator and chairman of the executive council of Cannabis is The Cure, z.s.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cannabis is The Cure, z.s., IČ: 266 70 232, 779 00 Olomouc, Česká republika
European Court of Human Rights
Council of
Europe
F-67075
Strasbourg Cedex
France
Článek 39 (naléhavé řízení)
Stížnost Evropskému
soudu pro lidská práva (dále jen Soudu) z důvodů opakovaných hrubých porušení
článků 2 a 3 Úmluvy o lidských právech doložených Soudu také lékaři a
soudními znalci spojená s žádostí o aplikaci naléhavého přednostního řízení
dle článku 39 Soudu vůči označeným napadaným rozhodnutím České republiky zakazujícím
od roku 2009 vyšetřovat doložené zločiny proti lidskosti spáchané Českou
republikou.
I.
Úvodem
řízení u Soudu v letech 2012 – 2014
ve
věci práva na léčbu a výzkum konopí
1)
Právní zástupce stěžovatele byl Soudem
poučen, že při stížnosti v naléhavém řízení dle článku 39 nejsou
stěžovatelé povinni použít formulář pro podání stížnosti.
2)
Stěžovatelé doufají, že nedojde již
k osmému odmítavému rozhodnutí Soudu, kdy kromě druhé stížnosti (č. j.
1311/13) byly všechny stížnosti Soudem odmítnuty k projednání bez
odůvodnění stejně jako rozhodnutí Ústavního soudu ČR.
3)
Stěžovatelé
žádají soud o řádné odůvodnění, pokud by doložené závažné zločiny Soud neoznačil
jako porušení čl. 2 a 3 Úmluvy.
4)
Konkrétně byly stížnosti Soudu v předmětné
věci podané od Světového dne pro duševní zdraví dne 10. 10. 2012 (č. j. 66981/12) až po sedmou stížnost
podanou společně s CD nahrávkou onkologicky nemocných občanů na
Mezinárodní den podpory obětem mučení a nelidského zacházení dne 26. června 2014 (č. j. 47921/2014),
viz http://echr-coe-int.blogspot.com/
v angličtině a francouzštině.
5)
V odkazu – důkazu je jako první bod uvedena
stížnost prezidentovi Soudu ze dne 26. července 2015 na jednání Soudu, který
svá rozhodnutí na popřené právo na
léčbu a výzkum konopí a ignorování zákazu prošetření spáchaných zločinů
proti lidskosti odmítá zdůvodnit
stejně jako Česká republika ve čtyřech rozhodnutích právně přípustných
ústavních stížností. Konkrétně jde o rozhodnutí ze dne 13. 4. 2012 č. j. II. ÚS 664/12, dne 29.5.2013 a 30.5.2013 pod č.j. IV.ÚS 4859/12 a II.ÚS 1311/13 a dne
22. 2. 2014 č.j. II. ÚS 289/14,
viz http://ustavni-soud-dukazy.blogspot.com/
6)
Soudní
dvůr Evropské unie (dále jen SDEU) k řadě porušení
práva Společenství vůči výzkumu a produkci terapeutických konopných produktů
Českou republikou a dvěma odmítavým rozhodnutím Evropské komise dne 14. 10. 2015 bez čísla jednacího zástupci
stěžovatelů Cannabis is The Cure, z.s. uvedl, že opakované nezákonné nepoložení předběžných otázek Nejvyšším soudem ČR není bohužel unijním právem právně
vymahatelné, pokud jej Evropská komise, Ústavní soud ČR a Evropský soud pro
lidská práva neoznačily jako porušení práva Společenství a porušení základních
práv na spravedlivý proces, zákonného soudce a trestu toliko na základě zákona,
viz rozhodnutí SDEU ze ne 14. 10. 2015 http://court-european.blogspot.com/
7)
Naposledy tak v rozporu
s právem Společenství a článkem 267 Smlouvy o fungování EU a judikaturou
České republiky opětovně rozhodl Nejvyšší soud ČR dne 20. 5. 2015 č.j. 11 Tdo 181/2015 a toto rozhodnutí je doloženo
jako hrubě a opětovně zcela vědomě
nezákonné v ústavní
stížnosti č.j. II. ÚS 3196/15 ze dne 28.
10. 2015 na http://constitutional-court.blogspot.com/
8) V současné
době je tedy ode dne 7. 8. 2015 a od 28. 10. 2015 pod č.j. I. ÚS 2431/15 a II. ÚS 3196/15 projednávána již pátá a šestá ústavní stížnost ve věci
práva na léčbu a výzkum konopí zapřená dosud vždy opakovaně bez odůvodnění a vyrovnání se
s právní argumentací poškozených stěžovatelů, viz http://svobodu.blogspot.com/
(uvedeno i v angličtině) a http://constitutional-court.blogspot.com/
9)
Jak je doloženo výše, šestá ústavní stížnost
je s podporou cca 130 občanů Evropy žádána projednat veřejně (ústně) a v naléhavém řízení dle čl. 39 zákona
o Ústavním soudu. Přímý odkaz na veřejnou podporu občanů s jejich
signaturami a identifikačními daty je uveden na http://respekt-blog.blogspot.com/
10) Analogický počet občanů zejména z Olomouce,
odkud stěžovatelé pochází a kde výzkum léčebných účinů konopí započal již před
70 roky, viz http://respekt-blog.blogspot.cz/2013/03/cena-mesta-olomouce-nominace.html, žádal ihned po neodůvodněném prvním rozhodnutí
Ústavního soudu dne 13. 4. 2012 č.j. II.
ÚS 664/12 od dne 18. 5. 2012 ministra spravedlnosti o
podání dovolání k Nejvyššímu soudu ČR z důvodu hrubého porušení zákona
v neprospěch vedoucího výzkumu, viz
http://podporujeme.blogspot.com/ (Soudem byla pod č.j.
66981/12 projednávaná právní přípustnost
první stížnosti bez dodání štítků stížnosti od od 10. 10. 2012 do 6.2.2014!!!) Až
do dnešních dnů ministři spravedlnosti nikdy
nepodali dovolání ve prospěch poškozených, přestože neexistoval jeden
jediný důkaz o spáchání trestného činu, ale byly doloženy důkazy o spáchaných zločinech jednáním orgánů činných
v trestním řízení.
II.
Identifikační
data stěžovatelů
1.
Označení
porušení článků Úmluvy o lidských právech: právo na
život a zákaz mučení
2.
Stěžovatel:
Josef
Pospíšil, McA, narozen 25. 3. 1986, Přichystalova 75, 772 00 Olomouc jako
onkologicky nemocný zástupce poškozených nemocných členů výzkumu Konopí
je lék/Cannabis is The Cure a zakládající člen European Cannabis Church a člen přípravného
výboru k založení české Konopné církve
3.
Zástupce
stěžovatele a spolu stěžovatel: Dušan Dvořák, MMCA, narozen
12. 1.1962, Tylova 2, 779 00 Olomouc, předseda správní rady mezinárodní
asociace Cannabis is The Cure, z.s. (zastupující poškozené právnické a
fyzické osoby), zakladatel a vedoucí člen výzkumu Konopí je lék/Cannabis is
The Cure a zakládající člen European Cannabis Church a člen přípravného výboru
k založení české Konopné církve
III.
Stěžovaná
rozhodnutí ČR - důkazy
v ocanovaných originálech
Napadaná
rozhodnutí ČR zakazující šetřit od roku 2009 zločiny proti lidskosti
spáchané orgány činnými v trestním řízení nezákonnými konfiskacemi
výzkumnické farmy v Ospělově:
1)
Šesté odmítavé rozhodnutí Policie ČR na trestní podnět
policii za spáchání zločinů proti lidskosti dle §§ 149 odst. 4 a 401 trestního
zákoníku v důsledku již šesté konfiskace výzkumnické farmy konopí v Ospělově
od roku 2009 dne 3. 9. 2015 (viz protokoly z domovních prohlídek v letech
2009 – 2015 na http://konfiskace.blogspot.com/),
a to rozhodnutím policie ze dne 22.
10. 2015 č. j. KRPM-113600-8/ČJ-2015-140516 posílající poškozené a oběti
zločinů vymáhat právo u pachatelů podezřelých z označených zločinů proti
lidskosti, viz scan http://dukazy.blogspot.com/
U všech doložených originálů rozhodnutí je uveden trestní podnět a jeho důkazní materiály.
2)
Šesté odmítavé rozhodnutí Generální inspekce bezpečnostních sborů
týkající se trestního podnětu na nadržování k páchání trestné činnosti policií
a krytí zločinů policií nevyšetřit výše označený trestní podnět ze dne 30. 10. 2015 č. j.
GI-P-1289-7/2015 viz http://ministerstvo-vnitra.blogspot.com/
(prvním scanem odkazu je rozhodnutí centrály Generální inspekce bezpečnostních
sborů ze dne 30. 10. 2015 č. j. GI-IF-25-4/2015 dokládající všechna čísla
jednací předchozích marných podnětů GIBS od jejího vzniku)
3)
Šesté odmítavé rozhodnutí Krajského státního zastupitelství
v Brně ze dne 12. 11. 2015 č. 1-KZN 1922/2015 – 28 týkající se
údajného neporušení základních práv a svobod občanů pácháním doložených zločinů proti
lidskosti státními zástupci a soudci Okresního státního zastupitelství a
Okresního soudu v Prostějově nařizujícího od roku 2009 konfiskace
výzkumnické farmy v Ospělově přes doložené zločiny, tragédie a škody. Viz http://krajska-statni-zastupitelstvi.blogspot.com/
V odkazu je rovněž uvedeno napadané rozhodnutí prostějovského státního
zástupce označeného spolu pachatelem uvedených zločinů č. j. ZN 1946/2015 ze dne 14. 10. 2015 vylučujícího opětovně pouhým
výrokem, že by spáchal společně se soudci a dalšími státními zástupci zločiny
proti lidskosti. KSZ v Brně nepravdivě
uvedlo, že se tímto trestním podnětem zabýval Nejvyšší soud, což se nikdy nestalo, viz doložené ústavní
stížnosti a stížnosti Soudu.
4)
K tomu dodejme k ilustraci zvůle
v odkazu 3 uvedeným za marnou žádostí ze dne 4. 3. 2011 Vládě ČR
k zastavení páchání zločinů a za 15 marnou žádostí o policejní ochranu policejnímu prezidentovi a ministrovi
vnitra ze dne 11. 8. 2014
s razítky podatelen úřadů rozhodnutí
Úřadu vlády ČR ze dne 9.11.2015 č.j.
17531/2015-OPR označující poškozené
občany, na něž se práva chráněná nejen trestním zákoníkem nevztahují. Viz http://vlada-cr.blogspot.com/
5)
Dále pak doložme článek k výročí
svátku 17. 11. 2015 na stránkách studentského
časopisu Masarykovy univerzity http://www.munimedia.cz/prispevek/odbornik-na-konopi-souperi-se-zvracenym-systemem-9668/
dokládající netrestnost skutků stěžovatelů a zvůli státních orgánů.
6)
Dodejme,
že policie se souhlasem Ústavního soudu v rozporu s čl. 39 Listiny
základních práv a svobod nemá nejméně od 20. 5. 2004, odkdy je povoleno bez
hlášení pěstovat konopí do 100 m 2/osobu, viz § 29 zákona o návykových látkách,
žádnou zákonnou normu na určení vzorku, ze kterého se měří obsah THC, přičemž
rozdíly jsou až 100 násobně odlišné, viz 3 excelentní soudní znalci k této
věci, potvrzující argumentaci obviněného http://univerzita-palackeho.blogspot.com/
IV.
Odůvodnění
naléhavého řízení – fakta a důkazy:
1)
Zákaz vyšetřovat enormní úbytky
zkonfiskovaného majetku z výzkumnické farmy v Ospělově
v policejních skladech a především zabití, zmrzačení a těžká ublížen na
zdraví občanů zapojených do výzkumu Konopí je lék /Cannabis is The Cure
doložených také lékařem soudním znalcem
a zaslaných policejnímu prezidiu, státním zastupitelstvím a soudům včetně
Ústavního soudu České republiky již
v roce 2010 a v roce 2011 (což najdeme přímo na http://octr-prostejov.blogspot.com/
nebo specificky na http://octr-prostejov.blogspot.cz/2014/04/dukazy-o-spachanych-zlocinech.html
a na http://octr-prostejov.blogspot.cz/2014/04/dalsi-dukazy-o-zlocinech-organu-cinnych.html
), čili toto najdeme jednak ve výše
označených 4 ústavních stížnostech, tak ale také v rozhodnutí vedoucí
Okresního státního zastupitelství v Prostějově ze dne 16. 6. 2011 č.j. 1 ZT 11/2010-195 na http://osz-prostejov.blogspot.com/
v bodu 8!
2)
Je zde doložen zákaz předsedkyně
OSZ Prostějov vyšetřit podnět policejního prezidia ze dne 10. 6. 2011. č.j. PPVK-1578-4/ČJ-2011-009VKS v předmětné
věci členů výzkumu Konopí je lék/Cannabis is The Cure ze dne 11. 5. 2011 a
jejich podnětu, který je společně s rozhodnutí policejního prezidia na http://osz-prostejov.blogspot.com/ uveden v bodu 7.
3)
Obsáhle a s novými důkazy je tato
justičně exekutivní korupce nevyšetření spáchaných zločinů konaná až do současnosti
doložena v ústavní stížnosti a jejich dodatcích č. j. II. ÚS 3196/15 ze dne 28. 10. 2015 na http://ustavni-soud-dukazy.blogspot.com/ i s ostatními ústavními stížnostmi a soudy od
roku 2010, nebo přímo na stránce dané ústavní stížnosti na http://constitutional-court.blogspot.com/ Zde jsou rovněž doloženy medicinské aspekty
enormního prospěchu a minimálních rizik cannabisterapie, přímo pak zejména na http://cannabis-medicina.blogspot.com/ Nebo přijměte důkazy lékařů a vědců v sekci Dokumenty a studie na www.konopijelek.cz
4)
Jak bylo Soudu opakovaně doloženo, vedoucí
výzkumu (právní zástupce - spolu stěžovatel) již v roce 2008 doložil s lékaři
důkazy, že lze pomocí cannabisterapie léčit například také velmi závažné
komplikace diabetes, kdy jen amputací tzv. diabetické nohy je v ČR provedeno
přes 10 tisíc ročně! Toto
Soudu doložili lékaři. Nebo
k jinému vážnému (ženskému) onemocnění doložil zdůvodnění aplikace článku
39 a projednání věci Soudem v naléhavém řízení další lékař zapojený do výzkumu http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/mudr-ales-skrivanek-phd.html
v sedmé a opět marné stížnosti
Soudu č. j. 47921/2014 dne 26. 8. 2014
5)
Občané zapojení i nezapojení do mezinárodního
výzkumu ´požádali dne 8. 11. 2015 Ústavní soud ČR, aby stížnost č. j. II. ÚS 3196/15 ze dne 28. 10. 2015 a
další stížnosti stěžovatele projednal ústně (veřejně) a v naléhavém
režimu, viz signatáři na http://respekt-blog.blogspot.com/
6)
Jak je doloženo na http://constitutional-court.blogspot.com/ v ústavní stížnosti č. j. II. ÚS 3196/15 ze
dne 28. 10. 2015 léčba pomocí konopí (nejen) v České republice
v lékárně v limitu vyhlášky č. 236/2015 Sb. stojí občana více
než dvojnásobek průměrné měsíční mzdy zdravého člověka a pětinásobek
invalidního důchodu! Druhou alternativou je konfiskace majetků a trestní řízení
s hrozbou vězení nebo enormních pokut a exekucí s dopady na zdraví a
životy občanů!
7)
Dne 3. 9. 2015 proběhla již šestá konfiskace výzkumnické farmy
v Ospělově od 18. 8. 2009 http://konfiskace.blogspot.cz/2015/10/sesta-konfiskace-vyzkumnicke-farmy-v.html - protokol ze dne 3. 9. 2015 č. j. KRPM-58697-9/TČ -2015-
141271
8)
Doložme
k tomu prohlášení stěžovatele ze dne 2. 9. 2015 (video na You Tube
Onkologičtí kriminálníci) – tzn. den před výše označenou konfiskací výzkumnické
farmy v Ospělově a 3. 11. 2015 prohlášení k léčbě rakoviny doložené rovněž
Ústavnímu soudu ČR v dodatku ústavní
stížnosti č. j. II. ÚS 3196/15 ze dne 28. 10. 2015, viz http://constitutional-court.blogspot.com/ přímo pak na http://evropsky-kartel.blogspot.cz/ v bodu 3
s další Olomoučankou, lékařkou, dokládající úspěšnou léčbu dyskeratózy a
kloubní artrózy její maminky (82). Čestné
prohlášení Josefa Pospíšila k léčbě rakoviny konopím:
9)
Je mi dvacet devět roků a můžete mne vidět na You Tube
v posledním letošním (8/2015) filmovém dokumentu Konopného bestselleru,
prvním letošním dokumentu Cannabis Bestseller Tour (9/2015) anebo dokumentu
z 2. září 2015 Onkologičtí kriminálníci. Mojí fotografickou práci můžete
vidět na www.facebook.com/artphotojp . Jsem podle
lékařů prolezlý rakovinou a více než dva roky ochutnávám slasti operací a
chemoterapie. Nikomu bych je nepřál. Opakovaně jsem si myslel, že raději umřu,
než tuto léčbu!
10)
Vedoucího výzkumu Konopí je lék pana Dvořáka
z Olomouce znám od roku 2010. Než jsem onemocněl, jako dobrovolník jsem
zpřístupnění léčby konopím aktivně podporoval. Když jsem onemocněl, nechtěl
jsem o tom vůbec mluvit. Věděl jsem, že farma v Ospělově a Edukativní konopná
klinika v Praze je konfiskována, pan Dvořák je pravidelně trestán a nedovolil
jsem si požádat o vstup do výzkumu. Na černém trhu jsem nakupovat nechtěl. Když
mne pan Dvořák uviděl v únoru 2015 a viděl můj zdravotní stav, zabezpečil
mne. Tedy on ne. Open Royal Academy. U jedné olomoucké nevládní
organizace, která je členem této asociace, mi dobrovolnickou práci započetli
jako členský vklad a já dostal vše zdarma. Vzhledem k mé situaci jsem
neplatil ani analýzu konopí, které mi bylo poskytnuto. Dostal jsem kapky,
čípky, květy k vaporizaci nebo na joint a velmi silnou mast. Byl jsem o
všem poučen, viděl jsem i posudek znalce ke složení látek v konopí. Mám na to
svědka.
11)
Zpočátku jsem se toho bál. Ale bolest postupně zcela
vymizela, únava a těžkost také, přitom jsem mnohem lépe spal. Když jsem
přepočítal, kolik by mne ta léčba stála měsíčně v lékárně, platil bych 30 a
možná až 50 tisíc, protože květ konopí za tři stovky za gram by ještě museli
zpracovat. Tolik nemám, ani kdyby mne to tolik mělo stát celkem, ne měsíčně.
Dnes je listopad a konopí stále užívám. Minulý týden jsem přestal užívat chemo.
Léčbu konopím mi žádný lékař nepředepsal, že se konopím od jara léčím lékaři
věděli. Vyčítám jim to. Bolesti hlavy, dásní, zubů nebo žaludku a zad mohou
někomu přijít malicherné, já ji cítil tak, jako kdyby mne napadla banda
násilníků a mlátili mne basebalovými pálkami.
12)
Moc čtu. Přemýšlím o oficiální léčbě rakoviny a
informace, které mám, mne šokují. Rád bych, aby lékaři více přemýšleli o léčbě
rakoviny, aby byli více zvídaví. Aby nám naslouchali. Ještě než jsem se
narodil, Američané věděli, že konopí léčí rakovinu. Prezident Nixon to zakázal
publikovat. 20 let se to ví oficiálně a ví se také, proč látky v konopí
úspěšně léčí řadu nemocí. Letos Američané neomamné odrůdy konopí navrhli
patentovat na léčbu jednoho typu rakoviny. Rád bych, aby se smělo mluvit o
tomto veřejně a byla zrušena cenzura.
13)
Proto jedu do Prahy na konferenci Cannafest, budou tam
ignorovaní vědci, lékaři a nemocní z celého světa. Jestli se mnou chcete
mluvit, můj telefon je 733 285 886 a budu u stánku Konopné církve. Dávám právnímu zástupci Open Royal Academy
zmocnění toto prohlášení podepsat, tzn. Cannabis is The Cure, z.s., Tylova
963/2, 779 00 Olomouc Můžete-li, přečtěte si pátou ústavní stížnost ve věci
práva na léčbu a výzkum konopí na www.konopijelek.cz
V. Návrh stěžovatelů na rozhodnutí Soudu
1.
Česká republika
opakovaným nevyšetřováním trestních oznámení s doloženými důkazy o
spáchaných zločinech proti lidskosti porušila
práva stěžovatelů garantovaná články 2 a 3 Evropské úmluvy o lidských právech.
2.
Konkrétně práva stěžovatelů porušilo rozhodnutí Krajského státního zastupitelství
v Brně ze
dne 12. 11. 2015 č. 1-KZN 1922/2015 – 28, rozhodnutí Policie ČR ze dne 22. 10. 2015 č. j. KRPM-113600-8/ČJ-2015-140516 a
rozhodnutí Generální inspekce
bezpečnostních sborů ze dne 30. 10. 2015 č. j. GI-P-1289-7/2015.
3.
Stěžovatelům
se přiznává nárok na odškodnění za
konfiskaci výzkumnické farmy v Ospělově dne 3. 9. 2015 č. j. KRPM-58697-9/TČ -2015- 141271 a předchozí jednání
České republiky proti členům výzkumu Konopí je lék/Cannabis is The Cure
porušující Evropskou úmluvu o lidských právech.
4.
Stěžovatelům a poškozeným zastoupeným nevládní
organizací Cannabis is The Cure, z.s. bude pro 100 členů výzkumu Vládou ČR
zajištěn a bezúplatně vydán prostřednictvím českého
zdravotnického systému v lékárně či jinak do 30 dnů od doručení rozhodnutí
Soudu Vládě ČR horní roční limit objemu léčivého konopí dle vyhlášky č.
236/2015 Sb.. To znamená, že Vláda ČR zajistí a vydá: 12 měsíců x
180 gramů léčivého konopí x 100 občanů, tj. 216 kg léčivého konopí.
Stěžovatelům dodané léčivé konopí bude farmakologicky složeno na vyrovnaný obsah
kanabinoidů CBD a THC dle vyhlášky č. 221/2013 Sb. Konkrétně pak bude vydán Cannabis
sativa L. THC 6%, CBD 7,5%, kód Státního ústavu pro kontrolu léčiv č. 9000003
(holandská společnost Bedrocan). Konopí bude dodáno do sídla výzkumnické farmy
v Ospělově, konkrétně 798 55 Ospělov 6.
5.
Pokud Vláda ČR uvedené množství a druh léčivého
konopí nevydá v uvedeném čase, uhradí obratem v řádu dnů od obdržení
rozhodnutí Soudu na učet nevládní organizace Cannabis is The Cure, z.s. IČ: 26670232, 779 00 Olomouc ekvivalent ceny výše uvedeného množství léčivého
konopí v lékárně, tzn. 12 měsíců
x 180 gramů limitu dle vyhlášky
č. 236/2015 Sb. x 100 občanů x
300 Kč/gram léčivého konopí. To je 216 000 x 300 = 64 milionů 800 tisíc Kč. Číslo účtu zmocněné nevládní organizace
Cannabis is The Cure, z.s. je 8243027001/550
Dnem podání stížnosti s žádostí o aplikaci naléhavého řízení dle
článku 39 je razítko podatelny Soudu v záhlaví stížnosti.
STĚŽOVATELÉ VĚŘÍ, ŽE SPRAVEDLIVÉ ROZHODNUTÍ SOUDU ZAMEZÍ DALŠÍM STÍŽNOSTEM ČLENŮ VÝZKUMU A CÍRKVE V DALŠÍM OBDOBÍ
STĚŽOVATELÉ VĚŘÍ, ŽE SPRAVEDLIVÉ ROZHODNUTÍ SOUDU ZAMEZÍ DALŠÍM STÍŽNOSTEM ČLENŮ VÝZKUMU A CÍRKVE V DALŠÍM OBDOBÍ
Josef Pospíšil a Dušan Dvořák
Příloha –
předběžné otázky zakázané podat Soudnímu dvoru EU
1.
Je třeba čl. 267 odst. 3 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom
smyslu, že brání v postupu Nejvyššího soudu, který odmítá svolit položit
předběžné otázky Soudnímu dvoru Evropské unie ve věci nevymahatelnosti
ustanovení zákona o návykových látkách, a to na základě tvrzení Nejvyššího
soudu (č.j. 8 Tdo 1231/2011), že daný zákon transponuje předpisy Evropského
společenství, konkrétně nařízení ES, které se ovšem transponovat nesmí?
2.
Představuje § 29 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových
látkách tím, že zákonný režim pěstování cannabis k účelům výzkumným
(pokusnictví) a národohospodářským (průmysl) přešel od režimu, kdy nebylo možné
pěstovat cannabis bez hlášení úřadům, na režim, kdy toto možné je až do
velikosti pěstební plochy do 100 m2/osobu, a to na základě zákona č.
362/2004 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách,
technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s
ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v
souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku
Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?
3.
Je třeba v roce 2009 novelizované nařízení Komise (ES) k určení
omamných a neomamných odrůd cannabis „Metodou společenství pro kvantitativní
určení obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v odrůdách cannabis“ č. 1122/2009
(příloha č. 1) ze dne 30. listopadu 2009 vykládat v tom smyslu, že brání ve
stanovení jiných metod pro měření obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v
odrůdách cannabis ke zjištění omamnosti odrůdy, než je metoda uvedená v
citovaném unijním přepisu?
4.
Představuje § 5 odst. 5 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových
látkách tím, že jeho novelizací zákonem č. 50/2013 Sb. byl stanoven pro
zacházení s cannabis k účelům výzkumným (pokusnictví) a národohospodářským
(průmysl) nový limit obsahu látek ze skupiny tetrahydrokanabinolů, a to nově s
limitem do 0,3 % THC, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice
98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo
oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné
ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International,
bod 55?
5.
Představuje § 8 odst. 1 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových
látkách tím, že zákonný režim přešel od režimu, kdy není nárok na vydávání
povolení k zacházení s návykovými látkami, na režim, kdy takový nárok je daný,
a to na základě zákona č. 141/2009 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb.,
o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice
98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo
oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné
ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security
International, bod 55?
6.
Je třeba čl. 9 směrnice 98/34/ES vykládat v tom smyslu, že brání
v použití naléhavé procedury dle odst. 7 uvedeného ustanovení v případě
vnitrostátní úpravy, jako je vyhláška č. 221/2013 Sb., kterou se stanovují
podmínky pro předepisování, přípravu, výdej a používání individuálně
připravovaných léčivých přípravků s obsahem cannabis pro léčebné použití,
jejímž prostřednictvím jsou stanoveny požadavky na jakost léčebného cannabis?
7.
Představuje § 24b zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách
tím, že požaduje, aby veškerý vypěstovaný cannabis pro léčebné použití byl
předáno Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv, technický předpis ve smyslu čl. 1
odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané
ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice
98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94
CIA Security International, bod 55?
8.
Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání
vnitrostátní právní úpravě, jako je zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech,
zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a vyhláška č. 221/2013 Sb., neboť
tyto vnitrostátní právní předpisy stanoví požadavky na jakost léčebného
cannabis, které je de facto třeba dovážet z Nizozemska, kde je pěstované k
omamným účelům, a které je prokazatelně méně vhodné pro léčebné použití než
jiné (vnitrostátní či dovezené) odrůdy cannabis včetně zcela neomamných odrůd
cannabis a neomamných metod aplikací omamného cannabis, jejichž léčebné použití
je naopak zakázáno?
9.
Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU ve světle skutečnosti, že
Soudní dvůr v rozsudku ve věci C-137/09 Josemans explicitně uznal přípustnost
používání omamných látek, jako je cannabis, k léčebným a výzkumným účelům,
vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, která
umožňuje pouze použití nevhodného léčebného cannabis (dovezeného z Nizozemska)
sloužícího primárně k omámení a pod hrozbou trestní sankce zakazuje veškeré
pěstování, výzkum a užívání jiných (vnitrostátních či dovezených) odrůd
cannabis vhodnějších k léčebnému použití?
10.
Představuje § 15, písm. e) zákona č. 167/1998 Sb., o návykových
látkách tím, že zákonný režim izolace látek z cannabis k účelům výzkumným a
terapeutickým přešel od režimu, kdy nebylo možné tuto činnost provádět, na
režim, kdy toto možné je, a to na základě zákona č. 50/2013 Sb., kterým se změnil
zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1
odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané
ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice
98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci
C-194/94 CIA Security International, bod 55?
11.
Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání
vnitrostátní právní úpravě, jako je zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech,
zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a vyhláška č. 236/2015 Sb., neboť
tyto vnitrostátní právní předpisy stanoví požadavky na jakost léčebného
cannabis, které je prokazatelně méně aplikovatelné pro léčebné použití řady
nemocí včetně zcela neomamných odrůd cannabis a neomamných metod aplikací
omamného cannabis, které jsou naopak de iure zakázány vyrábět?
12. Představuje
§ 24a zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že požaduje pro
pěstování cannabis pro léčebné použití licenci (tj. povolení), technický předpis
ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke
skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu
s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku
Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod
55?
Příloha - Trestní podnět viz též http://dukazy.blogspot.com/
Reakce
na výzvu OSZ Prostějov č.j. ZN 1946/2015-10 ze dne 14.10.2015 +
specifikace trestního podnětu i pro Generální inspekci bezpečnostních
sborů
Datum:
15. října 2015 13:28
Předmět: Re: výzva k doplnění podání, resp. nápravě jeho vadnosti
Komu: OSZ Prostějov <posta@osz.pro.justice.cz>, podatelna@gibs.cz
Kopie: vucnova@osz.pro.justice.cz, prostejovsky@denik.cz
Dušan Dvořák, MMCA, nar. 12. 1. 1962, bytem Tylova 963/2, 779 00 Olomouc
Předmět: Re: výzva k doplnění podání, resp. nápravě jeho vadnosti
Komu: OSZ Prostějov <posta@osz.pro.justice.cz>, podatelna@gibs.cz
Kopie: vucnova@osz.pro.justice.cz, prostejovsky@denik.cz
Dušan Dvořák, MMCA, nar. 12. 1. 1962, bytem Tylova 963/2, 779 00 Olomouc
GIBS,
Skokanská 2311/3, 169 00 Praha 6
OSZ,
Rejskova 14, 796 85 Prostějov
Věc:
Trestní podnět a žádost o šetření věci GIBS, resp. reakce na výzvu státního
zástupce Mgr. Ivo Černíka z OSZ
Prostějov č.j. ZN 1946/2015-10 ze
dne 14.10.2015 k doplnění trestního podnětu na spáchání trestných
činů v letech 2009 – 2015 prostějovskými OČTŘ také dle odst. 4 §
149 a 401 trestního zákoníku, zejména pak státním zástupcem OSZ Prostějov
Mgr. Ivo Černíkem (podává podněty ke konfiskacím, byl přítomen hl. líčení 2 T
104/2010 včetně obnovy v roce 2013, podal žalobu 2 T 65/2011 atd.),
vedoucí OSZ JUDr. Naděždou Kezniklovou (zakázala
věc policii vyšetřovat, v rozporu se zákony - doloženo rozhodnutím
Nejvyššího soudu č.j. 3 Tz 1/2012 - kryla nezákonné jednání st. zástupce
Černíka) a JUDr. Libuší
Bártlíkovou (dávala rovněž podněty ke konfiskacím, navrhovala ochranná
opatření v letech 2013 -2014) a ze soudců JUDr. Karin Vrchovou a JUDr. Adélou Pluskalovou (schvalují
konfiskace a domovní prohlídky bez relevantních důkazů od OSZ, např.
police nemá žádnou právní normu, jak v době legality pěstování konopí
určit vzorek konopí na měření obsahu THC, OSZ neumí doložit oponenturu k
§§ 28 31,odst. 1 trestního zákoníku ad., viz níže), soudci OS Prostějov jsou
pravidelně i mediálně informováni o spáchaných zločinech), JUDr. Petrem Vrtělem a JUDr. Vladimírem Váňou (kteří jako vedoucí
OS byli o této trestné činnosti opakovaně informováni a žádáni o pomoc, stejně
tak nepodali podněty na kárné řízení se soudci a především a hlavně s dále
označenou soudkyní) Mgr. Ivonou
Otrubovou, která ve všech procesech konfiskací výzkumnické farmy od roku
2010 -2015 (celkem 7 řízení včetně obnov) kryla trestnou činnost státních
zástupců a soudců zneužívajících policii k páchání zločinů
Předně se domnívám,
že označení podezřelí z OČTŘ Prostějov se nemohou podílet na šetření této
závažné vlastní trestné činnosti, nebo ji dokonce soudit, proto je věc zaslána
Generální inspekci bezpečnostních sborů k řádnému šetření
Trestnímu
podnětu sděluji
1.
Pokud je výzva OSZ daná emailovým podáním, rovněž tak činím, nehledě na fakt,
že díky emailovému podání je možné lépe pracovat s důkazy, neboť
ty jsou v oskenovaných materiálech nebo na You Tube, viz např. důkaz,
že konopí léčí také rakovinu nejen paliativně, ale i kurativně v přednášce
profesora Manuela Guzmána z loňského roku, kdy tým Manuela Guzmána tento
objev učinil již v roce 1994, viz jeho přednáška na
konferenci Cannafest 2014 v Praze https://www.youtube.com/watch?v=lHI6RcTKdNk,
nebo přednáška jeho kolegyně profesorky Cristiny Sanchez letos na Cannabis
Medical Conference v Praze (4 den) http://www.medical-cannabis-conference.com/cs/prezentace
nebo souhrnné studie a vysvětlení http://www.alchimiaweb.com/blogfr/82-etudes-scientifiques-efficacite-cannabis-contre-cancer/
Přednáška podavatele o výsledcích výzkumu pro konferenci Cannafest 2015 a
konferenci Cultiva 2015 na http://www.konopijelek.cz/ko/pdf/Cannabis_is_The_Cure.pdf
Zde je naopak doložena přednáška podavatele a MUDr. Iriny Hubeňákové o léčbě
diabetes a prevenci amputací diabetické nohy (10 tisíc ročně jen
v ČR) na konferenci Cannafest 2014 https://www.youtube.com/watch?v=LSLGnGiijE4
2.
K trestnímu podnětu se den před konfiskací dne 2. září 2015
v Olomouci na kameru opětovně vyjádřili onkologicky nemocní občané
zapojení do výzkumu Cannabis is The Cure/Konopí je lék, jehož je podavatel
vedoucím, kteří opětovně přišli o svůj vysoce účinný lék trestným činem
nejen dle § 149 a a 401 trestního zákoníku, viz důkaz (video na You
Tube s výpovědí občanů, že užívání léčivého konopí je pro dané občany
s onkologickým onemocněním životně důležité, což opakovaně občané
doložili soudům a policii a státnímu zastupitelství písemně a je podepřeno
zákonem č. 50/2013 Sb. a ve vyhlášce MZ ČR č. 221/2013 Sb., resp. 236/2015 Sb..
– viz indikace onemocnění a podávání konopí) https://www.youtube.com/watch?v=NpoVSWo9NXY&feature=youtu.be
3.
Prostějovská soudkyně Vrchová a prostějovský státní zástupce Černík od
roku 2009 nejčastěji žádají v rámci tzv. neodkladných úkonů
konfiskaci majetků podavatele a nevládních organizací participujících na výzkumu,
přestože je jim a všem výše uvedeným známo, že svým jednáním
(konfiskacemi – zneužití funkce, poškození cizích práv, presumpcí viny,
kooperací na trestném činu) způsobili v roce 2015 již zcela určitě vědomě
ublížení na zdraví občanů, a to včetně ublížení na zdraví s následkem
smrti dle § 149 odst. 4 trestního zákoníku, což prostějovskému soudu
(soudkyni Ivoně Otrubové soudící všechny kauzy podavatele a všem předsedům
soudu) i policejnímu prezidentovi doložil rovněž lékař - soudní znalec, viz
důkaz (vyjádření soudního znalce MUDr. Radka Matlacha o způsobených
zločinech na) http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/mudr-radek-matlach.html
, stejně jako nemocní, viz důkaz (vyjádření onkologicky nemocného Petra
Ladislava Kodyma- umučen v roce 2011) http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/rndr-petr-ladislav-kodym.html
nebo vyjádření MUDr. Aleše Skřivánka k ojedinělým
terapeutickým efektům kanabinoidů na další onemocnění a žádajícího Evropský
soud pro lidská práva okamžitě zastavit kriminální aktivity státních
zaměstnanců vůči výzkumu Cannabis is The Cure/Konopí je lék a kriminalizaci
podavatele podnětu, viz důkaz http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/mudr-ales-skrivanek-phd.html
nebo vyjádření MUDr. Iriny Hubeňákové pro Evropský soud pro lidská práva
ve Štrasburku k nepotřebě amputací tzv. diabetické nohy při
cannabisterapii (až 10 tisíc zbytečných amputací ročně jen v České
republice, což při pouhé podhodnocené 50% účinnosti představuje škody cca 5
miliard korun ročně dle studie Diabetologického centra v Praze a
náklady roku 2003 rok po amputaci!), viz důkaz http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/mudr-irina-hubenakova.html
nebo notářsky ověřené vyjádření těžkou formou RS nemocné Martiny Sedláčkové,
viz důkaz na http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/martina-sedlackova.html
a celá řada dalších doložených důkazů a dále také výpovědí občanů zapojených do
výzkumu ve filmových dokumentech Konopné pašije a Rok konopí na You Tube (viz
v roce 2011 státními orgány vědomě umučená Olga Novotná uvedená v
pěti sekvencích filmu Konopné pašije dokládající v roce 2010
prostějovskému soudu v prvním trestním řízení podavatele podnětu
obviněného dle § 283 TZ, resp. 187 TZ, úspěšnou léčbu rakoviny
konopím-kanabinoidy, nebo též výpověď onkologicky nemocného Petra Ladislava
Kodyma, viz též výše uvedený prosebný dopis všem poslancům od pana Kodyma)
4.
Když v roce 2011 podalo policejní prezidium z popudu zřizovatelů
Edukativní konopné kliniky, které byl podavatel podnětu ředitelem (viz důkaz
s vyjádřením hlavního města Prahy na http://praha-eu.blogspot.cz/,
že vznik kliniky finančně podpořilo) podnět prošetřit trestné činy
způsobené občanům jednáním prostějovských státních zaměstnanců konfiskacemi
farmy podavatele podnětu, viz důkaz v podnětu soudního znalce MUDr.
Matlacha policejnímu prezidentovi výše uvedený, všechny stupně státních
zastupitelství toto zakázala policii vyšetřit a stejně tak tak zakázala státní
zastupitelství vyšetřit záhadný úbytek váhy zkonfiskovaného konopí
v prostějovských skladech z první a druhé konfiskace – viz
výše podnět MUDr. Radka Matlacha a zřizovatelů Edukativní konopné kliniky a viz
důkaz (zákaz vedoucí OSZ Prostějov Naděždy Kezniklové věc vyšetřovat – příloha
číslo 13): http://ustavnisoud.blogspot.cz/2013/12/prilohy-0-33.html
5.
Výše uvedení státní zástupci soudci, resp. všechny soudy včetně ústavního a
státní zastupitelství včetně nejvyššího nemalé zločiny státních zaměstnanců
proti občanům dosud vědomě a nezákonně kryjí a stejně tak Evropský soud pro
lidská práva, přestože bylo na důkazech doloženo (viz patnáctá marná žádost o
policejní ochranu od roku 2009 na http://ustavnisoud.blogspot.cz/2015/01/15-marnych-zadosti-o-policejni-ochranu.html
), že byl zcela vědomě popřen § 31, odstavec 1 trestního
zákoníku vylučující trestnost skutku, neboť společensky prospěšného jednání nelze
dosáhnouti jinak, než pěstováním a zpracováním vhodných genetik vhodnými
metodami, neboť Cannabisterapie je nejen cenově (cca 25-50 tisíc Kč měsíčně)
občanům nedostupná (ve spisu z prvního a druhého trestního
řízení je doloženo ve více než 300 identifikovaných dohod s občany na léčbě
konopím a vypěstování léčivého konopí, nezaměňovat s marihuanou, která je
s vysokým obsahem THC dostupná v lékárně ke kouření bez obsahu hlavní
léčivé látky, kanabidoilu CBD, který omamný efekt kanabinoidu THC snižuje, přes
90% občanů ve výzkumu konopí nekouří a nepoužívá tyto vysoce omamné genetiky!)
6.
Stejně tak se žádný soud a státní zastupitelství neuměly a neumějí dodnes
vyrovnat s tím, že byl a je konfiskací majetku podavatele a nevládních
organizací zapojených do výzkumu zcela zásadně popřen § 28 trestního
zákoníku, neboť již v prvním trestním řízení bylo manželkou
podavatele a lékaři doloženo a stejně tak i v roce 2015, že podavatel
podnětu se úspěšně léčí pomocí konopí, leč to je zcela, nebo cenově zcela
nedostupné a nedostupné i z hlediska pro podavatele vhodných genetik a
metod zpracování (dostupné jsou pouze vysoce omamné holandské genetiky
určené ke kouření - tzv. marihuana, vhodné na max. 5% onemocnění), viz důkaz
ve scanu originálu vyjádření lékařů a soudem ustanovené lékařky podavatele
MUDr. Dagmar Přikrylové na http://ustavnisoud.blogspot.cz/2015/01/mudr-dagmar-prikrylova-mudr-miloslav.html
7.
Tato vědomá právní korupce při krytí spáchaných zločinů státních zaměstnanců se
děla a děje za situace, kdy judikatura Nejvyššího soudu a Soudního dvora EU
označila cannabisterapii a její výzkum za netrestný skutek, což bylo
soudům a státním zástupcům doloženo, tito se s tím rovněž nikdy
nevyrovnali, viz Judikát Nejvyššího soudu ČR ze dne 30.1.2008, sp. zn. 3 T
do 52/2008 (Sbírka soudních rozhodnutí a stanovisek č. 9/2008). Zdroj práva EU:
Soudní dvůr EU, č.j. C‑137/09 (Josemans, bod 36).
8.
Jak je doloženo na důkazech ve čtyřech zamítnutých ústavních stížnostech
(konfiskace 2009-2012) podavatele trestního podnětu zamítnutých bez
jakéhokoliv vyrovnání se s právní argumentací podavatele (viz http://ustavnisoud.blogspot.cz/2015/06/prvni-ustavni-stiznost-v-roce-2012.html
a http://ustavnisoud.blogspot.cz/2015/07/druha-ustavni-stiznost-ivus-485912.html
a http://ustavnisoud.blogspot.cz/2015/07/treti-ustavni-stiznost-ii-us-131113.html
a http://ustavnisoud.blogspot.cz/2015/07/ctvrta-ustavni-stiznost-cj-iius-28914.html
), žádný soudce a státní zástupce neoznačil za nezákonné získání důkazů
policí ve věci
a)
údajného nadlimitního obsahu THC ve zkonfiskovaném konopí
podavatele, když, jak je doloženo v páté ústavní stížnosti zpracované
podavatelem na http://svobodu.blogspot.cz/2015/08/ustavni-stiznost.html
a další připravované stížnosti, viz http://ustavnisoud.blogspot.cz/2015/08/verze-k-1srpnu-2015.html,
policie nejenže nemá konopí zkonfiskované podavateli v letech 2009 -2014 vůbec
zvážen dle zákonných definic konopí, dále, že konopí policie nikdy neměřila
na obsah THC dle alespoň jedné ze tří definic konopí dle zákona o návykových
látkách v § 2, nebo dle trestního práva a zde uvedené definice v příloze č.
1.A.1. nařízení vlády č. 455/2009 a policie neumí dodnes doložit, jak policie
určuje vzorek měření z pole (existují pak stonásobné rozdíly, viz
důkaz doložený znalcem - Doc. Lumír Hanuš http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/docrndr-lumir-ondrej-hanus-drsc-drhcmult.html)
a policie neumí doložit ani při interpelaci ministra vnitra olomouckým
poslancem Martinem Novotným, pod jakým číslem jednacím byl kdy policejně určen
postup měření obsahu THC v konopí a získání reprezentativního vzorku
k měření na obsah THC a rozhodně není pravdou tvrzení (a neexistuje
pro to jediný důkaz) v rozhodnutí Nejvyššího soudu č.j. 11 Tdo 181/2015, že policie při konfiskacích u
podavatele postupovala v případě měření obsahu THC ze vzorku dle
metodického postupu EU, což na důkazech vyvrátil znalec doc.
Peter Ondra, viz důkaz http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/doc-rndr-peter-ondra-csc.html
a dále toto vyvrátil podavatel opakovaně, když doložil, že díky neexistenci
metodické normy k určení reprezentativního vzorku konopí pro měření na
obsah THC policie vyhodnotí jako nelegální konopí i certifikované konopí prošlé
přísnou unijní metodikou a zapsané v odrůdových knihách, důkaz viz
např. konfiskace v roce 2012 a nadlimitní vyhodnocení odrůdy Finola,
vzorek číslo dva http://ustavnisoud.blogspot.cz/2015/01/konfiskace-2012-vysledky-policejniho.html
b)
Nejvyšší soud si ke krytí této závažné trestné činnosti uvedených
prostějovských státních zástupců a soudců v případě prvního trestního
řízení podavatele dokonce vymyslel nepravdu, viz č.j. 8 Tdo 1231/2011, že podavatel
a.
má údajně zákonnou povinnosti mít povolení k pěstování a zpracování
konopí k pokusnickým a průmyslovým účelům, což nebylo pravdou, protože
hlášení o pěstování konopí Celní správě se děje až od 100 m2 pěstební
plochy/osobu a zpracování konopí k pokusnickým a průmyslovým účelům bylo
dokonce až do přijetí nenotifikované – nevymahatelné - právní normy č. 50/2013
Sb. (konopí do lékáren) uvedeno bez omezení obsahu THC, byť dané konopí
podavatel nepěstoval, viz znění §§ 29 a 5,odst. 5 zákona o návykových látkách
od 20.5.2004 do 1.4.2013
b.
extrahoval pryskyřice konopí a porušil tak údajně § 15 zákona o návykových
látkách, pro což neexistoval a neexistuje jeden jediný důkaz a výše uvedené
doložené sdělení soudního znalce Petra Ondry toto rovněž vylučuje, viz též http://konopijelek.blogspot.cz/2014/10/analyzy-kanabinoidu.html
c.
že údajně nemusí Nejvyšší soud položit předběžné otázky podavatele Soudnímu
dvoru EU ve věci nevymahatelnosti ustanovení výroby konopí dle povinnosti
Směrnice 98/34/ES v novelizacích zákona o návykových látkách Evropské
komisi, viz http://court-european.blogspot.cz/,
což je jednání v rozporu s čl. 267 odstavec 3 Smlouvy o fungování EU,
vědomě nepravdivým tvrzením Nejvyššího soudu odporujícím evropské veřejné
databázi TRIS a následné notifikaci novelizace technických předpisů §
5,odst 5 a 8 zákona o návykových látkách zákonem č. 273/2013 Sb pod č.
2012/329/CZ v databázi TRIS, viz důkaz v rozhodnutích UNMZ,
Parlamentního institutu a MZČR na http://cannabis-dukazy.blogspot.cz/
,
že daný předpis údajně nemusí být oznámen Evropské komisi, protože konopí je
údajně prekurzor, což v roce 2015 vyvrátila na soudně znaleckém
vyjádření Přírodovědecká fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, viz
důkaz - druhý dodatek ústavní stížnosti http://svobodu.blogspot.cz/2015/08/ustavni-stiznost.html
a dále nepravdivě Nejvyšší soud opakovaně uvedl (viz též č.j. 11 Tdo 181/2015) , že unijní Nařízení ES o
prekurzorech je implementováno přímo do zákona, a proto údajně nemusí
Nejvyšší soud položit předběžné otázky Soudnímu dvoru EU, což až v roce
2015 vyvrátil ústavní soud ve správním řízení č.j. Spr. US 578/15 a Spr. ÚS
433/15, viz důkaz na http://pravnistat.blogspot.cz/,
kdy nejenže Nařízení ES nejde implementovat do zákona (ví student prvního
ročníku práv), ale pro tvrzení NS neexistuje jediný důkaz, judikatura, či
právní norma, jak ve správním řízení doložil ústavní soud a ústavní soud
v roce 2015 rovněž uvedl, že neexistuje judikatura, jak má policie určovat
vzorek konopí k měření obsahu THC a neexistuje judikatura a výklad, co
znamená zakázané jednání dle § 15 zákona o návykových látkách, stejně jako
pokusnické bádání s konopím, stejně jako neexistuje judikatura, zda lze či
nelze společensky prospěšného jednání dosáhnouti jinak a zda pěstování a
zpracování konopí k terapii a výzkumu rovněž naplňuje ustanovení trestního
zákoníku o krajní nouzi.
9.
Je doložitelné, že ústavní soud ani ministři spravedlnosti, kterým nevládní
organizace a občané ve prospěch podavatele podávali podněty pro porušení
zákona, se s uvedenou právní argumentací v rozporu se zákonem
vůbec právně nevyrovnal a odmítl přikázat předložit předběžné otázky
Soudnímu dvoru EU, naopak, exekutiva a zákonodárci v roce 2012
rychle změnili právní normy o obhajobu a právní argumentaci podavatele podnětu
a podavateli podnětu Česká republika ústavně garantované právo nepřiznala,
naopak se jej snažila na podnět podavateli podnětu naprosto neznámé soudkyně na
Praze 3 omezit na právní způsobilosti, což nelze označit než vědomý
exekutivně-justiční kartel a zneužití úřední funkce k ochraně
způsobených a dále působených zločinů občanům (viz důkazy: http://evropsky-kartel.blogspot.cz/)
a proti takovému jednání státních orgánů vůči
podavateli podnětu protestovali i emeritní rektoři Univerzity Palackého v
Olomouci, viz důkazy - prof. Josef Jařab na http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/profphdr-josef-jarab-csc.html
a prof. Jana Mačáková, viz http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/prof-mudr-et-phdr-jana-macakova-csc.html,
stejně jako poslanec a exprimátor Olomouce Martin Novotný dlouhodobě a
opakovaně, viz http://sanitasanimae.blogspot.cz/2014/09/martin-novotny.html
jemuž v odkazovaném důkazu ministr vnitra neumí v roce 2015 rovněž
doložit, jak lze společensky prospěšného jednání uvedeného v § 31 odst. 1
trestního zákoníku dosáhnouti jinak než pěstováním a zpracováním konopí (ministerstvo
zdravotnictví povolení nevydává a je zákonem přikázáno vítězi tendru SUKLu
pěstovat pouze nevhodné genetiky konopí ke kouření, navíc ve složení
nepodepřené klinickým výzkumem, což je v rozporu s lékovým zákonem
nehledě na extrémní cenu za terapii) a ministr vnitra poslanci nepravdivě
uvádí, že jednání policie je v souladu se zákonem a policie údajně měří
obsah THC dle metodiky OSN, což je další z nedoložených tvrzení.
10. Česká
republika, jak je doloženo níže, změnila právní normy, kterými se podavatel
v prvním trestním řízení (první konfiskace) bránil při opakovaném obvinění
za údajné porušení § 283 TZ - po prvním odsouzení bylo podavateli kvůli
jeho údajné právní nezpůsobilosti zakázáno se v dané věci soudit
(žaloby byly staženy i přes stížnosti včetně ústavní), což označil v roce
2015 významný český soudní znalec a primář ochranné léčby MUDr. Jiří Švarc,
PhD. ve znaleckém posudku na podavatele č. 750 za odborně mylný postup
předchozích - prostějovskými soudy, státními zástupci a policíí povolaných -
„znalců“, protože podle podrobného posudku a závěrů znalce Švarce a všech
justici i znalci doložených důkazů a svědectví byl a je podavatel podnětu
vždy právně způsobilý a žádnými bludy netrpí a netrpěl a soudní znalec
MUDr. Jiří Švarc, PhD doložil, že soudní znalci se vůbec nezabývali duševními
projevy podavatele podnětu v době skutku, ale naopak se zabývali údajnou
trestnou činností podavatele podnětu, což jim jako znalcům vůbec
nepříslušelo. Podavateli podnětu bylo dokonce v roce 2012 úředně
zakázáno pracovat a byl mu ustanoven plný invalidní důchod a v roce 2013
změněna údajná trestná činnost podavatele podnětu (nedoložená však důkazy)
v prvním trestním řízení (první konfiskace), kterou ošetřující lékařka
podavatele podnětu, viz výše, tak soudní znalec považuje za nepatřičnou a
nedůvodnou a jde jen o nezákonný kartel soudu a státních zástupců
s určitými znalci kryjícími trestnou činnost prostějovských státních
zaměstnanců, protože důkazy o zločinech na členech výzkumu byly znalcům
vždy doloženy, tito se s nimi však nijak nevyrovnali ani jako občané ctící
právní stát, natož lékaři a znalci k tomu.
11. Konkrétně
změnila ČR tyto právní normy uvedené v obhajobě podavatele v prvním
trestním řízení – viz výše první ústavní stížnost:
a) určení vzorku konopí k měření
obsahu THC z celého objemu rostliny konopí včetně kořene uvedeného pro
trestní právo v definici v příloze č. 1. A. 1. v nařízení vlády č. 455/2009 Sb.
na nezákonnou a vysoce kreativní definici vzorku konopí k měření
obsahu THC uvedenou v příloze č. 1. A. 1. nařízení vlády č. 3/2012 Sb. s platností
od 5.1.2012 (vše kromě kořene, stonků, větviček a semen) odporující všem
třem zákonným definicím konopí dle § 2 zákona o návykových látkách, kdy dochází
zcela jednoznačně k porušení čl. 39 Listiny základních práv a svobod
a z dané definice nelze vůbec vyvodit závěr o určení reprezentativního
vzorku konopí na poli k měření na obsah THC jako dle podrobné metodické
normy EU a daná podzákonná právní norma a neexistence určení zákonného vzorku
k měření obsahu THC v konopí je daným prostějovským státním
zástupcům a soudcům známo, čili vědomě porušují zákon i v této oblasti
b) Evropské komisi vědomě
neoznámená – nevymahatelná změna zacházení s konopím k bez povolení
úřadů v §5 , odst. 5 zákona o návykových látkách na zacházení
s konopím s limitem do 0,3 % THC dle návrhu z předloženého
zákona č. 50/2013 Sb. dne 1.2.2012 se schválením ve Sbírce a platností
ode dne 1.4.2013, viz zejména vyjádření UNMZ v bodu 8.b.c. výše
k nevymahatelnosti celé novelizace č. 50/2013 Sb., což nezákonně odmítá
nechat nejvyšší soud jako povinný dle čl. 267 SFEU posoudit jediným
oprávněným soudem – Soudním dvorem EU od roku 2010 (viz č.j. 8 Tdo 1231/2011 - 11 Tdo 181/2015), což je dle tří nálezů
ústavního soudu porušení čl. 36 a 38 Listiny základních práv a svobod (právo na
spravedlivý proces a zákonného soudce)
c) Notifikace dne 21.5.2012 ustanovení
technického předpisu §5 , odst. 5 zákona o návykových látkách dle povinnosti
Směrnice 98/34/ES po provedení výše uvedené klíčové změny daného technického
předpisu k zacházení s konopím na nový limit včetně notifikace drobné
změny § 8, KTERÝ MĚL BÝT NOTIFIKOVÁN JIŽ zásadní NOVELIZACÍ Č.
141/2009 SB. (a tedy podavatel neměl být shledán vinným v prvním
trestním řízení 2 T 104/2010 i z tohoto důvodu vyplývajícího
z unijního práva), což činí DANÉ úkony vůči podavateli z hlediska
unijního práva neplatnými-nevymahatelnými, když v rozhodnutí soudů vůči
podavateli včetně ústavního, který na nejvyšší soud vždy jen odkazoval (viz č.j. 8 Tdo 1231/2011 - 11 Tdo 181/2015 a výše uvedené
ústavní stížnosti), bylo vědomě nepravdivě uvedeno, že uvedené
změny výroby konopí nepodléhají notifikaci u Evropské komise a není
tedy údajně potřeba předložit předběžné otázky Soudnímu dvoru EU, což
notifikace §§ 5, odst. 5 a 8 zákona o návykových látkách dle novelizace zákonem
č. 273/2013 Sb. s platností od 1.1.2014 vedená v databázi TRIS pod č.
2012/329/CZ zcela explicitně vyvrací (viz rozhodnutí Soudního dvora
k notifikaci č.j. C -194/ 94 a C-390/99. Soudní dvůr EU důsledky
porušení notifikace z povinnosti vyplývající dle Směrnice 98/34/ES
aplikoval i v trestních sporech pod č.j. C‑267/03 a C-20/05).
12. V důsledku
neoznámení změn výroby konopí v §§ pěstování a specifického léčebného
zpracování konopí dle §§ 15, 24 a) a 24b) zákona o návykových látkách jsou
konfiskace podavatele podnětu z unijního práva i v roce 2014 a 2015
konány rovněž vědomě v rozporu se zákonem, viz důkaz - rozhodnutí
UNMZ potvrzující neoznámení těchto technických předpisů Evropské komisi na http://cannabis-dukazy.blogspot.cz/2014/10/rozhodnuti-unmz-cr-ze-dne-129-2014-cj.html
Prostějovskému soudu a státnímu zastupitelství byla před šestou konfiskací
poskytnutá komplexní právní argumentace vylučující trestnost jednání podavatele
podnětu, která je však bez jakéhokoliv právního odůvodnění a doložení
důkazů odmítána - http://cannabis-dukazy.blogspot.cz/2014/10/pravni-argumentace-k-netrestnosti.html
- přestože jsou doloženy enormní škody a tragédie způsobené jednáním státních
orgánů a na straně podavatele je doložen jen prospěch, který nelze
dosáhnouti jinak než pěstováním a zpracováním konopí a jde o zákonné
jednání označované vědomě mylně nezákonným se snahou věc a podavatele podnětu
psychiatrizovat a bagatelizovat zločiny namísto policejně a justičně věc řádně
vyšetřit.
V Olomouci dne
14. října 2015
Dušan Dvořák, MMCA,
v.r.
-------------------------------------------
Cannabis is The Cure, z.s., ID: 266 70 232, CZ 779 00 Olomouc, Czech Republic
European Court of Human Rights
Council of
Europe
F-67075
Strasbourg Cedex
France
Věc:
Oznámení právního zástupce poškozených členů výzkumu a církve Evropskému soudu
pro lidská práva (dále jen Soudu) k podané stížnosti v naléhavém režimu dle článku 39.
Dnešního dne je od
10. října 2012 Soudu podána již osmá
stížnost na Českou republiku týkající se spáchaných zločinů proti lidskosti
na občanech, kteří nikomu nic zlého neprovedli, naopak. Jak je ve stížnosti doloženo
na důkazech, všechny trestní podněty od roku 2009 Česká republika opakovaně zakazuje prošetřit a pachatele
zločinů potrestat.
Stížnost je podána dle
článku 39 pravidel Soudu v naléhavém
řízení z důvodů letitých a opakovaných porušení článků 2 a 3 (tzn. práva na život a zákazu mučení) Evropské
úmluvy o lidských právech doložených Soudu již v předchozím období také
lékaři a soudními znalci: viz podané stížnosti v angličtině a
francouzštině http://echr-coe-int.blogspot.com/
s důkazy o zločinech proti lidskosti uvedených v ocanovaných
dokumentech v českém jazyce na http://octr-prostejov.blogspot.com/,
http://vlada-cr.blogspot.com/,
http://soudniznalec.blogspot.com/,
http://konopijelek.blogspot.com/
s excelentními soudními znalci na http://univerzita-palackeho.blogspot.com/)
Osmá stížnost Soudu dokládající
opakovanou marnost vymáhání garantovaného práva na léčbu a výzkum cannabis
občany a nevládními organizacemi a nešetření
pachatelů zločinu z řad soudců a státních zástupců. V České
republice, jak je doloženo, stojí
měsíční léčba cannabis dva průměrné měsíční platy zdravého člověka a
pětinásobek průměrného invalidního důchodu.
Stěžovatelé zastupují
poškozené členy výzkumu Cannabis is The Cure (Konopí je lék). Stížnost je
podána členy European Cannabis Church.
K osmé
stížnosti Soudu je v příloze připojena pátá ústavní stížnost č. j. II. ÚS 3196/15 ze dne 28. 10.
2015 ve věci zapřeného práva léčbu na výzkum cannabis dokládající na důkazech netrestnost skutku z evropského
(českého) a unijního práva, která je rovněž uvedena http://constitutional-court.blogspot.com/
Dále je Soudu odkazováno na další ústavní stížnost ze dne 7. 8. 2015 č. j. I.
ÚS 2431/15, která je uvedena take v
angličtině na http://svobodu.blogspot.com/
Osmá stížnost Soudu je
s důkazy zveřejněna pro snazší práci Soudu v českém jazyce na blogu
rodící se české Konopné církve http://konopna-cirkev.blogspot.com/
Datem zveřejnění stížnosti je výročí svátku boje za svobodu dne 17. listopadu
2015 Toto oznámení je uvedeno na titulní straně na http://echr-coe-int.blogspot.com/
Děkujeme předem za váš
zájem a pomoc.
Dušan Dvořák,
podavatel a předseda správní rady Cannabis is The Cure, z.s.